U vetru hè largamente utilizatu in a nostra vita di ogni ghjornu.Ci sò parechji tipi di vetru, cum'èvetru ultra-sottile, u vetru ultra-sottile si riferisce à u vetru di piastra cù un grossu sottu 2.0mm.In cunfrontu cù u vetru ordinariu, i bisogni di u prucessu di produzzione di vetru ultra-sottile sò assai più alti, cusì a produzzione hè più difficiule.Amparamu nantu à questu.
U vetru ultra sottile è ogni ghjornu spessu vede u vetru, sò materiali solidi amorfi metastabili cù struttura irregulare, isotropia, senza puntu di fusione fissu, asintoticu è reversibile, in generale cù una varietà di minerali inorganici (cum'è sabbia di quartz, borax, acid boricu, etc.) cum'è i principali materie prime, in più di una piccula quantità di materia prima ausiliari fatti.I so cumpunenti principali sò silica è altri ossidi, sò silicati doppiu sali.A diffarenza trà u vetru ultra-sottile è u vetru di piastra ordinariu hè solu a diffarenza di u grossu.Hè generalmente crede chì u gruixu di vetru hè menu di 3,0 mm.
Vantaghji di vetru ultra-sottile:
1, cumparatu cù u vetru ordinariu, u vetru ultra-sottile hè più trasparente, più pulitu, luminoso è bellu à aduprà
2, perchè u più diluente u vetru, u megliu u rendiment di trasmissione di luce, u megliu a flessibilità, u pesu serà ridutta, chì hè u vantaghju più impurtante di u vetru ultra-sottile.
3, a superficia di vetru ultra-sottile hè più piatta, ci sò assai vetru quadru, specchiu, specchiu di maquillaje avanzatu, illuminazione è cusì sò ancu cù prudutti di vetru ultra-sottile.
4, u vetru ultra-sottile hè più sensibile, pò esse usatu per a superficia di a manu touch screen, tablet computer, prudutti elettronichi è una varietà di superficia di strumenti di precisione, l'operazione hè più rapida è còmuda, più flexible.
Applicazione:
U vetru ultra-sottile hè una di e materie prime più impurtanti per a trasfurmazioni prufonda.Adupratu principalmente per a superficia di a manu, a superficia di l'instrumentu medicale, u specchiu di trucco, l'illuminazione, aduprata per a superficia di l'orologio, u vetru di cornice, a fabricazione di specchi, etc.